måndag 28 mars

Oj fy vad jag känner att den här månaden gått fort. Det var ju alldeles precis februari och nu är det snart april. Ojojoj..

Härligt väder har vi idag i alla fall. Solen skiner men det är lite småkallt... bara någon enstaka plusgrad.
Igår satte Alex på stödhjulen på cykeln som Robin fick när han fyllde så idag har Robin fått cykla till och från dagis.
Var ju lättare sagt än gjort.. han har inte direkt något hum om hur man gör när man cyklar och försökte mest trampa bakåt, vilket gjorde att han bromsade. Men jag puttade på och då gick det framåt... så fick han försöka hjälpa till o trampa så gott det gick =)
Nu på vägen hem lyckades han lite grann i alla fall att cykla själv. Men det var precis utanför huset när vi var så gott som hemma. Men det e bara här som det e grusfritt och lätt att cykla. Så vi får gå ut och träna mer sen. Men han tycker det är roligt att cykla i alla fall så han lär sej nog snart om vi fortsätter träna =)


Här är Robin nu på väg hem och med solen i ögonen =)
Han har dom nya vantarna på sej med som vi köpte i helgen... fodret innuti hade åkt med ut nu när jag skulle sätta på honom vantarna och då såg jag att det var ett litet hål i fodret. Bra kvalitet! Verkligen! Han hann ju använda vantarna en dag i alla fall. Men dom får funka ett tag till... dom e ju så bra eftersom dom e vattentäta.

Senare blir det en sväng iväg o simma. Hoppas Alex får ordning på min cykel med så jag kan cykla dit o hem. Skulle vara najs.
Nä nu ska jag mysa med lillskrutt. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: The Fashionisto

Tjenare, vilken trevlig blogg du har :P

2011-03-28 @ 15:06:14
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Ellen

hehe jaa alla mina kompisar har en sån säng, plus fredrik tillman har en sån säng hehehe, dom verkar vara väldigt populära, dom är billiga oxå o väldigt fina.



nä kläderna kommer från bonprix hehehe så nee inte HM :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0