lördag 12 mars

Äntligen lördag.. och vad skönt utvilad jag var när jag vaknade idag. I och för sej gick jag o lade mej redan vid halv tio igårkväll för jag var så jäkla trött. När Alex kom in vid halv elva sov jag gott och märkte inte att han kom hehe.
Idag har Robin följt med sin mormor och Micke ut förlite pulkaåkning och korvgrillning. Han har säkert hur kul som helst =) Alex är uppe på affärn och handlar lite till ikväll och när han kommer hem så ska jag åka iväg o simma lite. Ska bli skönt... missade simningen i torsdags eftersom jag då med var hur trött som helst och inte pallade att ta mej iväg.. så idag måste jag ju =)
Ikväll blir det melodifestival och tacos. Elin skulle kanske ha kommit men hon hade tydligen åkt på magsjuka så hon blir hemma även denna lördag. Lite tråkigt =( Får hoppas hon kryar på sej så vi kan ses snart igen.
Nä nu ska jag åg och packa mina badkläder... kom precis på att jag glömt ta bort håret på benen... men folk får väl titta bort då hehe. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: tina

hejhej, grym blogg verkligen!

jag har en frågestund som pågår nu, checka in min blogg, och fråga gärna något :)

2011-03-12 @ 12:12:46
URL: http://ttiinah.blogg.se/
Postat av: Angelica

*Gillar du rätten Gazpacho?



Skulle DU vilja att det fanns en chips smak baserad på den rätten?



DU kan göra det möjligt genom att rösta på min smak via denna länk ---> http://mysmatchen.se/bidrag/gazpacho-flavor



Om du röstar JA så länkar jag DIN blogg i MIN blogg, men glöm inte att bekräfta din röst i ett mejl som kommer till mejladressen du anger.

2011-03-12 @ 12:13:14
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0