fredag 4 mars

Oj vilken lång dag detta varit... känns som om den varit lång i alla fall.
Idag kom Kristoffer som varit en vecka hos sin pappa. Han är ju så goo min grabb =) Kryper upp i soffan bredvid en och talar om att han saknat mej. Såå mysig =) Sen skulle han såklart ut och leka så man får ta till vara på dom stunder han e gosig hehe.
Nu på kvällen som har vi sett de tre första saw-filmerna. Så jävla bra dom är! Har sett alla utom den sista som kommit... tror det är sjunde filmen som nyligen kommit. Men eftersom det är så länge sedan vi såg de övriga så drar vi igenom alla innan vi kollar på den nya.. så att man är uppdaterad.
Alex var förresten på stan en sväng idag... och gissa vad! Han hade med sej två böcker hem till mej som jag sagt förr att jag ville ha. Det var "Shoo Bre" och "Shoo Len" av Douglas Foley. Har inte läst dom förr men när jag vickade på nynäs montesori förut så läste jag några kapitel ur "Shoo Len" högt för niorna och dom verkar bra dom böckerna. Har börjat läsa "Shoo Bre" nu och än så länge är jag inte besviken =) Det är ju egentligen ungdomsromaner men det kan vara okej att läsa det med emellanåt.
Nä nu tror jag att jag ska ta med mej boken och lägga mej bredvid Alex... får se om jag orkar läsa ett par kapitel innan jag somnar. Kram på er


En ett år gammal bild på mina gobitar Robin och Kristoffer. Robin är förresten helt feberfri nu och hostan är nästan borta =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0