måndag 27 juni

Då var det ny vecka igen... märks att det är sommar eftersom veckorna bara springer förbi. Snart är det höst och kallt igen.. och sedan vinter.. brrrr.

Helgen har varit sådär... midsommarafton sög helt och hållet. Hade inte ett smack att göra och alla släktingar och vänner hade annat för sej. Så bläää för den dagen... kort o gott.
I övrigt var helgen bra. Var hem till Elin på lördagen. Var nice och vi såg "trassel"... har sett den förr men den e ju så bra =) Goaste lille Theo busade och hade sej under tiden hihi. Han är ju för go den ungen. Men det var inge vidare kul när jag skulle hem. Jag gick ju dit och därför skulle jag ju även gå hem då... motion =) men så fort jag klev utanför deras port så började det regna. Och det regnade fan inte lite heller. Men tyckte det var onödigt att ta bussen så envis som jag är så traskade jag på. Jag var helt genomblöt när jag kom hem och det var bara klä av sej o hoppa i morgonrocken. Har aldrig fått vrida ur en bh sådär hehe. Trosorna var i alla fall torra men det var fan det enda som var torrt då när jag kom hem med. Huuua för att gå i sånt regnväder.
Igår hände inte mycket alls.. vi var bara hemma o mös. Tim kom hit också.

Idag har jag varit med Kristoffer på simskolan. Egentligen skulle Sågen ha tagit med honom dit men han var hemma med en magsjuk liten Ida. Jag tycker det e ganska tråkigt att sitta o bara kolla på simskolan så jag bad Charlotte förlja med. Jag skulle ändå ha träffat henne idag. Hon följde med och det gjorde allt mycket roligare. Sen följde hon även med tillbaka hit tills det var dags att hämta Robin på dagis. Jag får kolla på Charlottes kattungar på fredag istället. Har så fullt upp nu i veckan. Det är allt ifrån körlektioner till riskettan som jag ska roa mej med. Guuud jag vill ha körkort nuuu!
Igår förresten var jag ner på stan och köpte nya gummistövlar åt Kristoffer eftersom hans hade gått sönder. Köpte nya foppatofflor med eftersom dom också gått sönder. Men Kristoffer hann bara ha sina nya foppatofflor ett par timmar så var de trasiga igen. Men nu har jag kvittot kvar så idag ska jag ner på stan igen när Alex kommer hem. Ska höra om jag kan få byta dom där tofflorna... tycker fan dom ska hålla med än ett par timmar innan dom går sönder. Kristoffer får följa med ner på stan så ska vi även kolla på nya skor åt honom. Han har ju så svårt att stänga sina (även fast det är kardborre).. men han är nog mest slö. Men nu ska vi skaffa skor som han lätt kan få igen.
Nä nu lär jag fixa lite här hemma. Diskmaskinen går för fullt men jag har lite annat att fixa med. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Var trevligt att träffas idag :)



Ser fram emot helgen, med folkrace och Ockelbo!

Kramis

2011-06-27 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0