måndag 20 juni

Då var det måndag igen och man har återigen gått igenom sina måsten. Tyvärr har pluggandet blivit lite lidande idag... får ta tag i det imorgon.. har ju läxa tills på onsdag och ska göra kapitlet "landsvägskörning" i teorihäftet. Har ännu inte läst hela det i körkortsboken än... så jag har att göra imorgon när Robin är på dagis.

Idag har jag däremot sökt två jobb. Var ner till Buddy's och lämnade ansökan om en 50% tjänst som restaurangbiträde.. kan ju hålla tummarna men tror inte det blir nåt. Å andra sidan skulle det vara kul att få lite erfarenhet från restaurang och då även kassavana. Sen tipsade mamma mej om att dom sökte servicehandläggare på skatteverket så då sökte jag det med. Gick fort det eftersom jag redan har login och så på deras hemsida sedan förra gången.
Nu på kvällen blev en en rask promenad runt Brynäs igen med musik i öronen. Denna gången gav jag mej på att springa vissa sträckor med. Är småsur på mej själv för att jag inte orkar springa längre... men fortsätter man så orkar man väl det till slut =) Nu har det ju gått över ett halvår utan cigaretter och det känns kanon. Mår mycket bättre och orkar mer i största allmänhet. Snuset är ju däremot fortfarande en last... men en sak i taget.

Som sagt så blir det plugg, plugg och mera plugg imorgon när Robin är på dagis. I övrigt händer det väl inte så mycket imorgon... ska förresten övningsköra lite med Leif på kvällen. Vill hinna en gång till innan min första körlektion på onsdag hehe. Är ju lite nervig för hur det kommer att vara att köra med en lärare istället för någon man känner... men jag har lätt att få kontakt med folk så det går nog bra det med =)

Nä nu ska jag faktiskt passa på att spela lite innan det är dags att sova... "Sims medeltiden" är det som gäller nu hihi. Skitkul spel förresten =) Inte alls som de andra sims-spelen. Aja... Kram på er!


Bjuder på en egobild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0