torsdag 14 juli

Då har nästan veckan gått.. fasen vad fort det går. Sågen ville ha Kristoffer idag istället för imorgon så nu är han där. Undrar vad man ska laga för middag åt mej o Robin idag då? Funderar nästan på att dra iväg o simma lite efter middagen sen.. får se om jag orkar.
Är så förbaskat trött i skallen. För det första är det så jäkla varmt så man nästan storknar och sen har jag ju haft körlektion idag med. Det gick förresten bra.. har fått fickparkera idag. Och det har jag ju gjort förr så det var inga problem =) Nästa lektion ska jag få öva på att backa in på en vanlig parkeringsruta... det är däremot nåt jag aldrig gjort förr så det ska bli kul att se hur det går. Jag gillar inte att backa hehe. Enda gången det går riktigt bra det är när jag ska runt ett hörn eller när jag ska fickparkera. Men men.. får väl se hur det går.
Nä, jag har seriöst inget kul att skriva... men återkommer väl nån dag här =) Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Haha nöjd nu? ;P

2011-07-15 @ 17:31:35
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0