tisdag 26 juli

Oj vad månaderna går fort nu... nu är ju nästan denna också slut =(

Har inte hänt så mycket än så länge denna vecka.. igår var det en lugn hemmadag med barnen. Vi satt ute på gården ett par timmar och ungarna lekte så snällt så. Men sedan blev det badkaret eftersom dom blir så sandiga.
Igårkväll åkte jag iväg o simmade.. det var ett tag sedan man gjorde det och det kändes i kroppen efteråt kan jag ju säga. Benen var som gelé och nästan darriga hehe. Simmade en timme =) Ska försöka komma igång bättre nu... har ju saknat en del motivation.

Idag blir det också utelek eftersom vädret är så fint. Har inte hunnit ut än eftersom jag snackat med mamma om att låna bilen ikväll när jag ska övningsköra, har gjort mat, fixat tvätten och disken. Men nu så bär det av ut efter jag skrivit klart lite här =)
Som sagt så blir det övningsköra ikväll med Leif. Vi ska till mårtsbo där hans pappa bor. Leif sa att dom hade koner där som vi ska ställa ut. Jag ska öva parkering och backning idag =)

Imorgon kanske Elin kommer hit med Theo... om dom inte skulle till kolmården imorgon.. men det visar sej. Skulle vara roligt. I så fall går vi till stenebergsparken så får ungarna bada lite i plaskdammen där. Hade tänkt gå dit idag men ingen idé eftersom vi inte hinner vara där så länge. Kristoffer ska iväg på kalas idag hos sin gammelfarmor Rose så vi avvaktar med badandet tills imorgon =) Men utelek på gården är ju skoj det med =) Denna gången tror jag att jag skippar att ta med min vanliga bok ner och tar med körkortboken istället. Frågan är om man lyckas läsa nåt?
Aja det återstår att se... nä, ut var det =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0