tisdag 19 juli

Fick ett roligt besked nu på morgonen. Ska jobba v. 32 på Hammargården. Dom ville ha dit någon som kände barnen o så... och självklart är det rolgit för mej att få komma tillbaka till ett ställe jag känenr till sedan tidigare =) Dom sa att det kunde bli längre.. men det är säkert att det blir v. 32 i alla fall. Hoppas på mer =)

Idag har jag roat mej med att söka en massa jobb. Så less på att skriva nu egentligen då man nästan börjar bli öm i fingrarna efter alla personliga brev som jag suttit o skrivit. Huua... men ingen kan säga att jag inte försöker få jobb i alla fall för jäklar vad jag har koll på allt som kommer ut på ams hemsida och söker allt jag kan söka. Utom som telefonförsäljare såklart... det har jag varit 3 gånger förr och jag är dålig på det... arbetsförmedlingen har sagt att jag inte behöver söka såna jobb. Men allt annat söker jag =) Hoppas på att få nåt snart så man får en stadigare inkomst. Skulle vara najs.

Ringde till barnmorskemottagningen idag med.. fick tid redan imorgon. Neej jag är inte gravid. Men jag har tröttnat på p-sprutan nu. Får så in åt helvete mycket finnar av den. Så mycket finnar som jag har nu har jag aldrig haft i hela mitt liv, inte under tonåren heller. Så nu ska jag inte ha p-sprutan mer. Det blir nog p-piller igen som jag hade förr. Har ju slutat röka nu med så nu blir kanske barnmorskan lite gladare åt att ge mej piller. Tur att jag fick tid så snabbt... nästa vecka skulle jag ha tagit nästa spruta annars. Har ju glömt att ringa dom jag... är dålig på att komma ihåg sånt. Men men... lite drygt bara för då måste man komma ihåg o ta pillret varje dag. Men får väl ställa larmet på telefonen som förr så man kommer ihåg det.

Blev inge övningsköra ikväll heller eftersom Leif är sjuk. Blir på torsdag istället, förhoppningsvis.
Så det blir en lugn kväll ikväll.. precis som igår. Igårkväll var Alex iväg med Ante igen och fiskade, men kom hem tomhänt.
Ska strax iväg o hämta Robin på dagis. Sedan blir det nog lite städ här hemma, om man orkar.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0