Onsdag 5 januari

Oj vad ovant det blev att skriva januari... har ju varit dålig på att blogga efter nyår. Har en del bilder från nyår med men jag har inte orkat föra in dom från kameran än.
Här har det inte hänt så mycket... har mest varit hemma och gjort ingenting typ. Nu har jag förresten varit rökfri i 4 veckor och en dag =) Heja mej! Måste försöka få opp lite kondition känner jag. Och få ner vikten. Men det ska nog bli bra =)
Usch... har inget vettigt alls att skriva. Övningskörningstillståndet med Leif är på g nu i alla fall. Han skulle ringa Drivers trafikskola och boka tid för handledarkurs idag =) Ska bli skoj när allt e klart så vi kan köra lagligt och inte behöva gömma oss på nån skogsväg.
Är lite smått sur på Fjärran Höjder... har längtat så efter kandelabersimmet dom brukar ha på torsdagkvällar.. dagen före julafton gick det ju inte och i torsdags stängde dom kl 17... tro på fan att dom stänger kl 17 imorgon med. Suuuuur! Men nästa vecka SKA jag på det... så fan ta dom om dom inte har kandelabersim då. Så mysigt ju med lugn musik och levande ljus när man simmar. Och så är det ju 18årsgräns... ovärdeligt. Slipper man alla dryga ungar som leker =) Så för min del blir det väl att simma på dagen imorgon.. Alex är ju ledig imorn eftersom det är röd dag. På fredag ska jag våldgästa Elin.. ska bli najs =D
Nä nu ska jag röra på mej från burken. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0