måndag 10 januari

Ja då har an varit o jobbat igen.. första dagen efter mitt ofrivilliga "jullov". Men det fanns ju inge jobb under lovet heller.
Men idag var jag på Källöskolans 6-års/fritids. Var faktiskt roligt =) När jag var där så ringde  vikariejouren också. Har jobb tisdag och onsdag med. Och hon jag ska vicka för trodde inte hon skulle hinna bli frisk så det är förmodligen resten av veckan =) Ska vara på Nynäs Montesoris högstadie och ha svenska och engelska. Ska bli najs. Har ju varit där förr så man känner ju till stället. Och peeengar till Katrin =D tråkigt bara att man måste upp så jäkla tidigt imorgon. Ska lämna Robin på dagis redan 7.15 och Kristoffer 7.30. Jippi.... Men men.
Idag blir det lugn och skön hemmakväll. Alex drog iväg till gymmet nu när jag kom hem. När han e hemma sen så har jag förmodligen redan hunnit natta barnen o så. Får bli tidig kväll ikväll eftersom man ska opp tidigt imorn.
Just nu sitter mina gobitar som klistrade framför Ben Ten.. Kristoffer tycker som mycket om det så Alex laddade ner filmen =)
Nä nu ska jag kika vidare lite =) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0