fredag 7 januari

Ja då var det fredag. Kristoffer har kommit hit efter en skridskotur med sin pappa. Lät som om dom haft himla kul =) Gobiten hade med sej en julklapp till mej också, som han gjort på fritids. Det var en jättesöt liten ljusstake med ett ljus i =) Han har gjort den av lera och under står inristat "Kristoffer 2010"... himla söta lilla gobit! Vad glad jag blev =D Nu står ljusstaken och är fin i köket =)
Just nu leker ungarna med bilar i sitt rum. Det är så kul att lyssna på dom när dom leker... Kristoffer som är stor och förklarar så snällt för Robin.. Robin frågar och är allmänt gullig hehe. Slutar tyvärr oftast med att dom inte orkar med varann och skriker åt varann istället.. men så långt har dom inte kommit än i alla fall.
Sitter förresten och funderar lite över Linas blogginlägg. Hon fick en skrämmande och avskräckande upplevelse när hon födde sin dotter. Jag som läst hennes berättelse kan fan inte förstå vad barnmorskorna på vårt sjukhus håller på med. Hur kan man ignorera en blivande mammas önskningar och förväntningar på det där sättet? Det känns som att jag har haft rätt så tur dom två gånger jag har varit in dit och fött barn. Hoppas jag har samma tur nästa gång (om det blir någon mer gång).
När Alex kommer hem ska ta o åka hem till Elin. Har inte varit där sen före jul när Theo fyllde ett år. Så det ska bli najs att få umgås lite med sin bästa vän =) Känns tyvärr som om man inte gör något annat än o sitter här inne hela jäkla dagarna... fan man kvävs ju snart. Men på måndag ska jag jobba 4 timmar också på Källöskolans fritids. Alltid något...
Nä nu har jag fått gnälla av mej lite. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0