torsdag 10 februari

Ska alldeles strax gå och hämta kidsen. Den här dagen har gått jättefort... kan iofs bero på att jag sovit större delen av den. Är så jäkla trött och jag fattar inte vad det beror på. Precis som att jag skulle vara sjuk eller nåt... bara sover och sover och har aldrig någon energi. Men men.. ikväll blir det simma i alla fall så jag får lov att hitta lite energi tills dess. Kandelabersim på Fjärran.. 18-årsgräns mellan kl 19 och 22... underbart! Lugn musik och levande ljus medan man simmar... synd bara att resten av stan också tycker det är mysigt. Så jävligt med folk där jämt..
Aja.. det är som är. Man kanske ska ta en vitamintablett? Blir man kanske lite piggare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0