tisdag 22 februari

Ja då var denna tisdag över.. och den har varit rätt så najs.
Började dagen med att lämna ungarna på skola och dagis.. gick sedan hem och ställde mej i duschen och sen åt jag lite frukost. Strax före 11 så ringde Charlotte och meddelade att hon var klar så då kom hon och hämtade mej och vi åkte hem till henne. Så nu har jag fått se hur hon bor och sett hennes suuperfina katter. Vi satt och babblade och det var trevligt =)

På eftermiddagen ringde vikariejouren. Blir jobb för min del både onsdag och torsdag. Så imorgon ska jag ha åk 5 och 6 på Andersbergskolan. Har aldrig varit där förr så det ska bli lite kul o se hur det är där. På torsdag ska jag tillbaka till mitt kära Solängen. Var jättelängesen jag var där nu så det ska också bli roligt =) Det som är mindre skoj är att det blir hemskt tidiga mornar för både mej och barnen. Som tur är så slutar jag tidigt båda dagarna så då kan jag o ungarna gå hem o mysa.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen för jag e så jäkla trött. Brukar aldrig lägga mej så här tidigt men det är väl lika bra det så kanske man är pigg imorgon. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Hej gumman :)

Hehe, ja fina är våra katter <3



Skönt att veta att du hade trevligt precis som jag!

Är nyfiken på hur ni bor, så kanske får komma hem till er nån gång framöver och så vi får träffas oxå :)



Kramis

2011-02-22 @ 23:55:42
URL: http://lottandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0