tisdag 15 februari

En lugn tisdag... japp! Alex är hemma och är sjuk med förkylning, halsont och feber. Jag har lite småont i halsen och är snorig så jag simmar inte idag. Sist jag simmade med halsont så blev det mycket värre. Så det är lika bra att vänta ett par dagar.
Vår alla hjärtans dag blev jättebra. Anders och Jessica var med också och det var jättetrevligt. Träffar inte dom så ofta annars. Först var vi och åt på Harrys och det var hur gott som helst. Jag åt lamm för första gången i mitt liv och det var hur gott som helst. Tog en pannakotta till efterrätt och saaatan vad gott det var. Mamma brukar göra pappakotta vid speciella tillfällen och dom är supergoda.. men det här var första gången jag åt någon annan pannakotta och det ångrar jag inte en sekund.
Efter det var vi o bowlade. Det gick mycket sämre än vanligt... hade inte bowlat på länge så det var kanske inte så konstigt. Det gick dåligt för oss allihopa men vi hade skoj i alla fall =) Var längesedan man var ut på det där viset och roade sej. Vi kom hem vid 11 så då fick Tim åka hem. Robin hade inte sagt ett ljud utan bara sovit hela kvällen så det var ju bra =)
Nu ska jag snart gå och hämta lillskrutt på dagis. Jobbigt bara att det är så grymt kallt ute. Avskyr när det är så kallt. Tur att det inte är långt till dagis =)
Kram på er


Robin i pulkan på nyårsafton när vi var ute och kikade på raketer =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Hmm, pannakotta vet jag vad det är men inte vad pappakotta är.. Kan du ge en lite närmare förklaring på det? ;)



Men det var ju bra att eran kväll blev så lyckad iaf :)

2011-02-15 @ 17:20:23
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jo jag vet att vi kan ringa till dig också :)

2011-02-16 @ 11:58:47
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0