söndag 6 februari

Idag säger vi stort grattis till Elins fästman Alex som blir 26 år idag!! Grattis grattis!

Måste ju säga att jag fick inte mycket till hjälp med att återfå adresserna till bloggarna jag brukar läsa... bara Elin och Helle som skrev och dom två kan jag redan adressen till ju.. Men men... får väl fråga dom andra på facebook.

Lovade ju en bild på nya soffan med... den är fan underbar =D

lite dålig bild och tydligen någon fläck på kamerans lins. Men visst fan är den fin =D

Nä idag har jag verkligen brist på saker att skriva... händer inte så mycket. hade däremot en riktigt trevlig kväll hos Elin igår med Theo-mys, monopol och melodifestival. Stackars Theo ville inte sova nå vidare eftersom han håller på att få fler tänder. Så han fick vara med ett tag i spelet han med =)
Men ojoj vilken skit det var med i den här deltävlingen... inte en enda låt värd att lyssna på. Huua.. hoppas dom andra blir bättre.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Hehe nu var du lite för snäll Katrin, han blir faktiskt 27 ;)



Okej så det är så soffan ser ut. Då vet jag vad det är jag ska ta med mig hem när jag kommer till dig nästa gång ;)

2011-02-06 @ 21:37:33
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0