söndag 20 februari

Ojoj vilken dag *pust*! Idag har jag, Alex och ungarna varit till leklandet med Lina, Ante och deras lilla Maya. Ungarna hade superkul och for runt som små yrväder. Dom somnar definitivt gott inatt =) Tråkigt nog så var det en jävla massa folk där så vi vuxna blev väldigt trött i huvuvet av att vara där.. men man får ju offra sej =) Sen när vi skulle hem så visade det sej att något annat barn har gått hem i Kristoffers vinterstövlar... så vi antog att dom likadana vi hittade var den som hade tagit fels... Kristoffers ena vinterstövel hade en trasig dragkedja.. men nu har han två hela och som tur var så var det ju rätt storlek med. Kristoffer däremot ville ju promt ha sina men vi fick ju förklara för honom så gott det gick att hans helt enkelt inte fanns kvar där. Jag sökte igenom hela alltihopa men hittade inga fler likadana stövlar. Så det var bara ta dom där o gå hem.

Om en stund ska jag ta och åka hem till Elin.. försöker skicka sms till henne nu men telenor verkar ha problem för det går varken att messa eller ringa. Men jag får väl helt enkelt dyka opp då.. hon vet ju att jag ska komma så förhoppningsvis är hon hemma när jag dyker upp. Den här gången ska jag komma ihåg kassen med Robins urväxta kläder också.. har en förmåga att alltid springa ifrån allt jag hehe.
Nä nu ska jag kika vidare innan jag ska packa ihop mej och dra. Kram på er!


Elin och Theo för några månader sedan =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Hehe ja du kom ju fram tillslut och jag var ju hemma när du kom ;)

2011-02-20 @ 22:49:48
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0