måndag 21 februari

Usch vad månaderna går fort nu. Det var ju alldeles precis början av februari och nu är det ju snart slut på denna korta månad. Och det är inte alls långt kvar innan min lilla Robin fyller 3 år. Det går ju så fort... fyllde han 2? var det inte ett han precis fyllde? Faaasen vad tiden går fort. Man hinner inte alls med nå mer. Och Kristoffer... pyttsan... fick nånstans för mej att han också var rätt så liten ju... men han börjar ju ettan i höst. Mammas stora grabb som till o med kan läsa en del. Huuua.. snart har man ju för fasen barnbarn hehe.

Gårdagen hemma hos Elin var riktigt najs. Satt och snackade lite och så innna det var dags för Theo att sova. Och vad himla duktig lilla Theo har blivit på att gå! Nu är det riktigt stabilt och det är ju så sött när dom kommer traskande med den där vickande lilla blöjrumpan =)
Sedan blev det lite Solsidan och lite monopolspel. Vi hann tyvärr inte spela klart... vilket var synd. Var rätt jämt ett tag men när det var dags att lägga ner så fick Elin vinna eftersom hon hade hotell =)

Denna dag vet jag inte rikgti vad jag ska göra med. Ska snart gå och hämta kidsen på skolan och dagis. Har inte gjort så mycket idag heller.. tvättat lite o så. Annars mest suttit här och slappat... sovit lite har jag gjort med och det är sååå skönt. Får bli lite städning efter man kommit hem med ungarna tror jag. Dom brukar leka snällt så då kan jag ägna mej åt köket. Ikväll hade Alex bokat en bastu med så jag blir väl ensam när han ska iväg ner dit. Själv tycker jag inte alls om att bada bastu. Haha vilken finne man är! Nä usch jag tycker det är jobbigt att andas när man sitter där och jag hatar att svettas. Blööö!
Nä nu ska jag dra hårborsten genom håret och sedan hämta mina barn. Kram på er!


Mina två gohjärtan! (hehe oj vad Robin var långhårig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0