lördag 19 februari

Ja då har lördagen nåt sitt slut och jag ska strax krypa i säng.
Handledarkursen avklarad och nu är det bara vänta på att pappren kommer hem så kan jag o Leif ut och åka bil.
Alex tog en sväng ut till en jobbarkompis i Mårdäng för lite bastu och sprit men han kom hem rätt tidigt med bara en halv grogg i sej... ganska najs ju =)
Men innan Alex kom hem så fick vi beök av mamma och Micke. Riktigt trevligt. Ungarna blev glada och dom stannade och tittade på hela Bolt med oss.. även om ungarna var för upptagna med bus för att ägna speciellt mycket tid åt tv:n.
Imorgon får vi se vad det blir. Tvätta ska jag göra i alla fall för det är något jag borde ha gjort ett par dagar nu men skjutit på.. kanske blir det lite övningsköra imorgon om mamma eller Micke känner att dom hinner. Dom ska nämligen ut till Norrsundet och hälsa på brorsan och hans tjej imorn så vi får se. Annars blir det en lugn dag imorgon.. ska till Elin efter det har ätits middag o så. Blir najs avslutning på veckan =)
Nä nu känner jag verkligen hur kudden ropar på mej. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0