fredag 18 februari

Oh hua vilken fredag... har varit supertrött då jag inte sovit så mycket inatt o så...
Kristoffer är här igen för att tillbringa en vecka hos mej =) Saknat gobiten en massa.. och nu har jag inte hunnit se honom direkt heller eftersom han är ute på gården och leker med sin kompis Jonas. Får passa på o umgås med honom när han kommer in för att äta middag =)
Idag är en sån där dag då det verkligen inte händer ett skit och man inte orkar med ett skit heller. Jag var ju på anställningsintervju igår och hon skulle ringa mej idag på eftermiddagen och berätta om jag får jobbet eller inte... men har inte hört nåt än. Hoppas nästan lite på att jag inte ska få det.. men det kan vi ju tala tyst om hehe.
Imorgon ska jag på handledarkurs med Leif. Vi ska vara där kl 10.. på en lördag! bläää.. men det ska bli skönt sen när vi får hem pappren och får köra lagligt =)
Nä nu ska jag lägga mej på soffan lite innan det är dags att ropa in Kristoffer. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0