tisdag 20 december

Ojoj inte många dagar kvar till julafton nu... Har fortfarande inte köpt något åt Robin. Alla andra klappar är klara.. bara en till Robin som fattas.
Skulle varit ner på stan idag o kollat.. men orkade inte. Så det blir imorgon istället för imorn har jag inget för mej alls =)

Idag var jag och Robin på Kristoffers julavslutning i kyrkan. Var så fint och Kristoffer sjöng ha med =) Robin hade petat av sej stövlarna så han stod på kyrkbänken för att se nåt.. men tro att man blev förvånad.. klasserna står då fint där oppe och sjunger och Robin står bredvid mej och skrålar "blinka lilla stjärna" haha. Gobiten då =)
"Vill också sjunga" sa han =)

Efter kyrkan gick jag med Robin till dagis. Dom var ute när vi kom och Robin blev jätteglad för han älskar att leka i snön som kommit =)
Själv degade jag ner mej i soffan här hemma med lite frukost och "våra bästa år" på tv. Sedan blev det en rätt så lång tupplur vilket var förbaskat skönt.
Efter jag hämtat Robin gick vi direkt till bilen och åkte till sätra för att hämta Alex från jobbet. Sen åkte i till coop och hämtade ut vårt nya datachassi som kommit.

Nu sitter jag här lite innan det är dags att börja med maten. Blir makaroner och köttfärssås idag. Götta =)
Ikväll blir det lite simning =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0