söndag 4 december

Då var det andra advent då... vi har fortfarande inte fått opp julgardinerna ens. Men vi har typ inge julgrejjer... och inte nå vidare mycket pengar till att införskaffa sånt heller. Skippa julpynt här hemma i år kanske? Ja det känns så... men julgardinerna ska jag försöka få opp i alla fall... inom snar framtid.

Denna dag har varit riktigt trevlig. Efter lunch åkte vi hem till mamma och Micke. Men det var bara Micke hemma eftersom mamma bestämt sej för att jobba lite idag. Alex hjälpte Micke att koppla in hemmabio och en massa jox och även deras nyligen införskaffade nintendo wii. Robin var lycklig för han fick provspela lite mariokart =)
När vi var där så fick Alex för sej att vi skulle ta en sväng ut till Skutskär... så det gjorde vi. Trevligt att träffa svärfar och resten av familjen och det blev lite fika också.
På vägen hem plockade vi upp Tim på sörby och sedan blev det att ta med lite maxmat hem =)
Efter maten var klockan så mycket att det blev sängen på en gång för Robin. Nu sitter jag här och nördar lite...

Har jobb nu hela kommande vecka och imorgon jobbar jag stängning så då slutar jag inte förrän halv sex. Känns lite tungt att börja veckan med stängning. Men men.. får stå ut eftersom jag får jobba på ett så trevligt ställe =)
Nä nu vill Alex ha datorn för att kolla efter en film att se ikväll.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0