måndag 12 december

Ny vecka.. wiihoo.. eller nåt. Uscha jag gillar inte måndagar.
Idag har jag lite att göra.. Ska ta mej ner till försäkringskassan och lämna in papper så jag får aktivitetsstöd, sedan till barn och ungdom och lämna in timmarna jag jobbat.. funderar faktiskt på att slå en pling till sjukvårdsrådgivningen med. Jag har fått så förbaskat ont i vänstra handleden. Det knepiga är att jag inte gjort något för att få ont... inte gjort illa mej, inte överansträngt den eller nåt annat. Jag hade precis såhär i samma handled för bara ett par veckor sedan. Då trodde jag att jag legat tokigt när jag sovit. Det tog flera dagar då innan det onda gick över. Men igår morse hade jag lite ont igen... sen allt eftersom dagen gick så gör det ondare och ondare... så det kan ju inte bero på att jag legat konstigt när jag sovit, tycker jag. Alex kom med en kul idé om att jag hade en blodpropp eller nåt... men jag är inte svullen, blå eller nånting. Det syns liksom inget alls... gör bara skitont. Kan inte lyfta mjölkpaketet med den handen.. knappt öpnna en skåplucka i köket..
Frågan e om det e nån idé att ringa sjukvårdsrådgivningen... hur skulle dom kunna veta vad det beror på? Slösa ett par hundra för att en läkare ska kolla på den.. när det i alla fall gått över om ett antal dagar?? Näääee! Inte nu i jultider inte..
Gillar förresten julen mindre och mindre varje år... Usch! Fan det är personlig konkurs nästan varenda jäkla jul ju. Orkar inte... tycker vi kan hoppa över det där med julen.
Nä fy vad jag gnäller idag.. men man lär väl få göra det ibland med.
Nä om man skulle få tummen ur och göra nåt annat.. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0