lördag 3 december

Så var december här... fasen vad denna höst sprungit förbi.. nu är det ju vinter och fortfarande inge snö. Men det e bara skönt tycker jag =) För min del kan det få snöa en annan gång.
För ungarna är höjdpunkten på dagen numera julkalendern som visas på tv. Faktiskt ganska nice kalender i år tycker jag. Men gillar nog ändå förra årets bättre.

Har jobbat sista dagarna och därför inte haft så mycket ork över till bloggen. Blir mer jobb hela nästa vecka. Är på Hammargården nu igen.. och det är ju bara för underbart att få komma tillbaka =) Man känner alla, kan tilltala alla vid namn och man känner till rutinerna. Skönt är det.. att slippa vara ny jämt =)

Förresten... har ju köpt bilen nu =) Så nu är den gröna pärlan min hihi =) Visade ju en bild på den på fb också... tog bilden med mobilen. Därför kan jag inte visa den här för jag har inte riktig koll på hur man får in bilderna från mobilen till datorn. Men men.. Får ta med kameran en annan gång.

Idag ska vi ut och åka lite.. ska till biltema och till citygross. Behöver nya torkarblad då dom som sitter på bilen är värdelösa. Sen ska vi handla lite tacogrejjer för ikväll blir det mumsa tacos =)
Får se om vi ska nån sväng till mamma också eller inte. Hon behövde hjälp att koppla o grejja med hemmabio, dator och lite annat som ska joxas ihop. Så Alex ska hjälpa henne... om vi hinner idag. Mamma hade inte varit iväg o köpt platt-tv:n än heller när jag ringde.
Uscha jag tycker mitt hår kan torka nu... orkar ju inte använda hårtorken heller hehe. Så håret får självtorka efter duschen. Lättast att borsta ut när det är blött också..

Nä nu är det snart lunch här.. men får se om jag hinner/orkar skriva nå mer i helgen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Haha nej det gjorde vi inte för vi tänkte inte på att du fått körkort och bil ;P Men hon kom ju efter ca 30 minuter så vi kom hem iaf ;) Men nästa gång ska jag tänka på dig! ;)

2011-12-04 @ 13:03:25
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0