fredag 16 december

Då var arbetsveckan slut... skööönt för jag har varit så grymt trött idag. Det tar på krafterna att jobba på en förskola med barn mellan ett och tre år. Full rulle har det varit. Var där tisdag till idag. Får seom det blir nå mer där sen å =)

Vecka i övrigt har varit väldigt lugn... har inte orkat göra så mycket. Igårkväll var Tim här och passade barnen medan jag o Alex åkte och storhandlade och handlade ett par julklappar åt barnen.
Idag slutade jag jobbet tidigt och det var nice.. hämtade Robin och gick hem o mös. Nu på kvällen har jag varit o simmat med Jonas. Kändes att det var ett tag sedan man simmade... helt slut i kroppen. Men nu måste jag seriöst komma igång igen... väger ju som en fet julgris hihi =)

Helgen blir också rätt lugn som det ser ut. Imorgon tänkte jag bege mej hem till morsan med deras julgran som har bott hos oss de sista åren. Men eftersom vi ska fira hos henne i år så ska jag ta dit granen igen =)
Sen ser det ut som att jag ska åka till Elin o umgås lite =) Ska bli nice eftersom det var så länge sedan vi sågs.

Nä nu ska jag kolla runt lite, spela lite o så.. kram på er!



Robin var så söt tomte i tisdags =) Han såg lite knubbis ut eftersom han hade så mycket kläder under... dom skulle ju ha luciatåget utomhus. Han var så himla duktig och sjöng dessutom hela tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0