torsdag 4 augusti

Vad skönt det är ändå att ha Alex hemma igen =) Mysigt att få sakna varann lite ibland.
Igår var jag och Robin ner på stan med Tessan och fikade. Var trevligt. Tyvärr hann vi inte fika nån längre stund eftersom Alex buss kom in tidigare till Gävle och jag skulle möta honom. Han hade ju inga hemmanycklar med sej på kryssningen.
Jag och Robin mötte honom vid stationen och jääääklar vad varmt det var att stå där o vänta.. fast vi stod i skuggan. Ser nästan ut som att det är lika varmt idag.
Alex hade en kärra att släpa på hem sedan med 8 plattor öl på som min käre pappa ska ha. Tim var snäll och hjälpte till med Alex resväska. Jag själv gick och drog cykeln med Robin i barnsadeln så jag var inte till nån större bärhjälp. När vi kom hem fick jag mina presenter som Alex köpt åt mej =) Det blev en låsa med Fazer mintchoklad-kolor eller vad man ska kalla dom. Jättegoda =) Och så fick jag äkta fårullstofflor. Jag kommer ju inte kunna nyttja dom förrän mot vintern..  men jag behöver ju aldrig mer frysa om fötterna i alla fall =) Dom är så äkta att dom luktar djur.. mindre trevligt hehe.. men men. Dom e nog förbaskat varma =)
Igårkväll var jag ute och övningskörde lite med min mor också =) Det var najs och det gick rätt så bra =)

Idag är en dag som jag har längtat efter ända sedan förra veckan. Idag är det nämligen FÖRSTA FOTBOLLSMATCHEN efter sommaruppehållet =) Den ska spelas på Gävle strand 17.45. Så jääkla najs det ska bli. Tråkigt nog så var det inte många som kunde vara med... vi är precis 7 st så vi får spela utan avbytare som det ser ut nu. Blir jobbigt att spela 2x20 nonstop... men det får lov att gå =)

Imorgon gör vi ett nytt försök med stenebergsparken med Alex och Elin. Dom kommer efter Theo har sovit så imorgon är han förhoppningsvis piss och sugen på att plaska lite =) Ska bli najs =)

Nä nu ska väl jag försöka ta mej ner på gården med Robin så han får leka lite. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0