tisdag 2 augusti

Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft ork.

Lördagen blev lika skoj som jag hoppats på =) Vi körde ju gokart... två kvalheat och sedan final. Vi var åtta som körde och i finalen fick jag starta som sexa men gick i mål som fyra =) rätt nöjd e jag eftersom jag vann över Alex i alla fall hihi.
Efter gokarten åkte vi hem så jag fick byta kläder och sedan tog jag o Alex tåget till skutskär. Robin hade varit där också under tiden vi körde och han blev jätteglad när vi kom. Vi åt grillat där hos Alex pappa och på kvällen fick vi skjuts hem.

I söndags var jag hos Alex och Elin. Dom har skaffat den sötaste lille valp man kan tänka sej.


Max heter han =)

Igår (måndag) åkte Alex, Tim och nån Marcus till Riga. Så jag och Robin är ensamma hemma nu. Han kommer inte hem förrän imorgon.
Jag o Robin har roat oss med att vara nere på gården o lekt o så. Igår sprang Robin i vattenspridaren här nere med dom andra ungarna. Genomblöt och smutsig blev han hehe. Blev badkaret när han kom in. Men han älskar att bada badkar så inte klagar han inte =)

Idag skulle Alex och Elin ha kommit så skulle vi ha varit i stenebergsparken så att ungarna fick bada där. Men efter att vi suttit i två timmar och väntat på att dom skulle storhandla klart så skrev Elin att det inte blev nåt för att Theo hade somnat. Och sedan skulle dom grilla... så vi blev ensamma idag med. Jag och Robin gick ner på gården och Robin lekte med Livia och hennes vattenpistoler. Lika blöt och smutsig unge idag igen, om inte ännu värre hehe. Det blev badkaret igen =)
Nu sover gofisen sen nån timme och jag sitter här och har lite tråkigt. Man kanske ska se en film eller nåt? Aja får se hur jag gör. Kanske spelar lite istället.

Imorgon ska jag och Robin ner på stan och möta Tessan. Hon ska bjuda på fika och det tackar man ju inte nej till. Det var tyvärr längesedan vi sågs så det ska bli roligt att ses igen och babbla lite =)
Men halv två måste jag vara hemma imorgon och släppa in Alex som inte tog någon nyckel med sej. Lika bra det för då hade han väl supit bort den hehe. Nån gång efter Alex kommit hem imorgon ska jag övningsköra lite med mamma. Ska bli najs. Jag har ju ingen körlektion inbokad denna vecka så det blir bra det.
Nä om man ska ta o lyfta på röven och göra nå annat en stund? Känns som att jag suttit här länge nu.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0