söndag 28 augusti

Suck.. vilken vecka. Har varit så trött och seg hela veckan. Åkte på en förkylning under veckan också men den känns mycket bättre nu.
Jobbat har jag gjort hela veckan med så man har inte haft så mycket ork till nåt annat. Det har med andra ord varit en rätt så händelselös vecka.
Robin var hemma från dagis med Alex han också... han var hemma tisdag-fredag med feber. Men fredagen var han feberfri så igår var vi ute på gården och lekte och det tyckte han verkligen om efter att ha varit inne i flera dagar.
Pappa kom förbi i går med och lite övningskörning blev det också =) Pappa skulle komma idag med tror jag, innan han åker tillbaka till Norge. Men nå övningskörning hinns nog inte med idag.
Imorgon skulle jag egentligen ha haft en dubbel körlektion på efermiddagen. Men körskolan ringde i fredags och sa att min körlärare är sjuk... så får se när jag får ny tid nu då. Måste blir före 9 september då jag har halkan i alla fall. Hon skulle ringa mej imorgon och har förhoppningsvis hittat en ny tid åt mej då.
Annars blir detta en lugn dag... lite fotbollsträning ikväll. Hoppas jag i alla fall... blir vi för några blir den väl inställd igen. Men jag håller tummarna på att den blir av. Imorgon kväll är det match =) Tråkigt bara att matchen börjar så sent imorn... 21.15 är det avspark. Och så börjar man jobba 7.30 på tisdag.. wiihoo!
Men det får lov att gå...
Nä nu börjar det bli dags att fundera på lunch. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0