söndag 21 augusti

Ojoj nu har det blivit så där igen att jag inte har haft tid eller ork till bloggen när jag jobbat i veckan.
Har ändå inte hänt så mycket denna vecka... jobbat, jobbat och jobbat typ...
Robin har fortsatt att sova utan blöja och det har bara blivit kiss i sängen en enda gång.. nu har han fixat en vecka galant ju =) Han trivs så bra utan blöjan också så man får absolut inte sätta på honom en för då skriker han.

I fredags tog jag med mej Kristoffer och åkte till mormor med brorsan och Kikki.



Har varit himla skönt att få koppla av en helg där oppe. Tråkigt nog så regnade det så gott som hela lördagen. Men det blev ett litet uppehåll så då tog jag och Kristoffer en promenad till stranden och kikade lite.



Där blir det bada nästa sommar när det är varmt och skönt igen =)
Vi såg två döda kopparormar på vägen dit också. Kristoffer tyckte dom var läskiga hehe. Gobiten min =)
I övrigt blev det mycket kortspelande och skip-bo spel under dagen.

Idag var det fint väder så då tog vi en tripp ut till sommarstugan.


Kristoffer på väg mot bron =)


Vi tog en båttur eftersom Kristoffer längtat efter att få åka lite båt =)
Här ser man vår stuga lite bättre =)


David körde =) Kristoffer och Kikki satt i mitten =) Själv satt jag i fram med kameran hihi.

Det var himla vamrt och skönt där ute i stugan. Nästan så man var ltie sur över att badkläderna inte var med.
När vi kom tillbaka hem till mormor så åt vi lite mat o så. Sen gick jag en sväng till skogen och plockade blåbär. Fanns hur mycket som helst! Men han bara få med mej en hink.. en sån där hink man köper sylt i. Sen var det dags att röra sej tillbaka mot Gävle. Trodde ju att jag skulle ha fotbollsträning nu kl 19 men fick reda på efter vägen att den blivit inställd... igen... så jävla irriterande. Men men...
Stackars Kristoffer blev hemskt åksjuk på vägen hem. Vi fick stanna flera gånger eftersom han mådde dåligt. Men det kom inge kräks.. men när vi skulle släppa av Kikki i Ockelbo så ville Kristoffer in på toa.. och då jävlar spydde han hur mycket som helst. Så hemskt att se sitt barn så åksjuk och inte kunna göra något för att hjälpa. Men sen gick det bra resten av vägen hem.
Sågen mötte oss nedanför när vi kom hem. Kristoffer följde med honom sen eftersom han ska sova där inatt. Sågen ska nämligen ta med Kristoffer på uppropet imorgon, eftersom jag jobbar då. Min stora grabb börjar ju ettan imorn =D Sen när jag och Alex jobbat klart så kommer Kristoffer över hit igen. Resten av vecka kommer Kristoffer att vara på fritids före och efter skolan beroende på hur jag jobbar. Men tyckte han kunde få slippa det första dagen när det bara är upprop.
Får se om det blir nå mer jobb för mej efter kommande vecka... skulle vara roligt att få fortsätta =)
Trivs bra där på hammargården. Trevliga barn och trevliga arbetskamrater =)

Nä nu börjar det bli dags för lite kvällsmat... har ju inte ätit sedan lunchen. Men nu vet ni att jag lever än i alla fall =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0