lördag 6 augusti

Måste ju bara säga att gårdagen blev kanon =)
Åkte hem till Charlotte och Mattias först... umgicks lite, kikade på kattungarna och på en fatboy-säck som jag funderade på att köpa =)


här är fyra av de små som låg o vilade =) men de blev bra nyfiken när jag kom med kameran =) de är ju sååå underbart söta ju!


Och här är en till som låg på sidan på golvet och vilade istället för att ligga brevid de andra. Dumma jag kommer ju aldrig ihåg vem som är vem av dem.. men den här lille killen jamade precis när jag knäppte =) Men det hördes bara ett litet vääääs.. så sööööt =D

Efter så cyklade jag, Charlotte och Mattias ner till mej och så packade vi lite filt och satte på barnen badbyxorna. Sen drog vi till stenebergsparken =) Barnen plaska lite och sprang runt =)


De var lite fega i början för det var lite kallt i vattnet hehe


Men sen gick det bra =) Robin kom på efter en stund att det är alldeles för grunt för någon badring.. men han var ju tvungen att testa =)


Fryslorten =)


Charlotte, Mattias och Alex på filten =)

Blev en härlig sväng =)
Efteråt så gick Alex hem med Robin. Jag och Kristoffer tog en runda minigolf med Charlotte och Mattias =)



Mattias vann såklart... 45 slag tror jag det blev. Jag och Charlotte kom på delad andraplats med 57 slag var =)
Kristoffer vann på sitt eget lilla vis eftersom han hade flest slag.. 108 st =) Men det är bara att öva på så är han snart lika bra som oss =)

Igårkväll kom Charlotte och Mattias ner med säcken som jag köpte av dem. Den är mycket större än en vanlig sacko-säck och den är uuunderbar =) Nu har jag min läshörna i hörnet av vardagsrummet =) Men har inte satt dit läslampan än men den står i sovrummet så jag ska flytta dit den sen =)



Den är så himla skön att både sitta och ligga i =)

Idag har det bara varit en vanlig lugn dag... skulle ha träffat Tessan och hennes lilla Ella men Ella var lite sjuk så vi skjuter lite på det.
Har passat på att röjt idag och dammsugit o grejjat. Det behövdes verkligen. Nu på kvällen har jag klippt håret lite runt öronen på Robin. Tog saxen och det tog bara nån minut =) Men det ser så mycket bättre ut bara man får bort det som växt över öronen. Kristoffer får bli lite klippt runt öronen imorgon =)

Imorgon ska vi över till morsan en sväng vid tretiden. Lillebror fyller 20 på tisdag så vi ska fira honom imorgon. Blir najs det =) Skönt också att det är nära att gå över till öster.

På måndag blir det jobb igen för min del. Ska jobba minst ett par veckor.. hoppas det blir länge =D Så ungarna börjar dagis och fritids igen på måndag. Tror dom saknat det lite.. i alla fall Robin vill till dagis igen. Alex jobbar också mån-tors kommande vecka.. så fredag får barnen vara lediga igen i alla fall =)

Nä nu ska jag strax förbereda mej för en rask promenad så man får röra lite på sej =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0