fredag 5 augusti

blev ingen fotbollsmatsch igår =/ andra laget fick inte ihop spelare så vi vann på walkover. När jag fick reda på det så åkte jag iväg till fjärran istället och simmade i en timme. Skönt att få röra lite på sej =)
Sen igårkväll så kom Charlotte och Mattias hit o såg på film med oss. Det var lika trevlig som vanligt =)

Ska upp till dom på dagen nu och kolla på en typ sacko-säck som jag kanske ska köpa av dom. Och så kika på de små missekatterna såklart =)
På eftermiddagen var det sagt att Elin och Alex skulle komma och vi skulle till stenebergsparken. Men fick sms nu på morgonen att dom inte kunde idag heller. Som tur är så sa Mattias och Charlotte igår att dom kunde istället, ifall det blev så att Alex och Elin inte kunde. Så stenebergsparken blir av i alla fall idag =)

Sen är helgen rätt så fullspäckad. Tror jag skulle träffa Tessan igen imorgon på lite lek med barnen. Och på söndag ska jag hem till mamma och fira lillebror som fyller 20 år nästa vecka.
Nä nu är det snart dags för lite "våra bästa år" innan jag ska till Charlotte =) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Alltid lika trevligt att umgås :)



Trevlig dag, och kul att du ville komma hem till oss först och kolla på bysungarna ;)



Kraaam

2011-08-05 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0