tisdag 12 april

Usch vilken jäkla dag. Kallt och grått ute och inte alls nå skönt. Igår var det ju toppenväder.. men får se hur det blir kommande dagar då.
Har faktiskt inte alls så ont i benen o så som jag trodde att jag skulle ha efter min långa och snabba promenad igår. Känns ju bra =) Däremot har jag fått ont i lilltån... sömmen på strumpan skavde igår när jag var ute och gick och igårkväll såg jag att jag fått en blåsa på tån där... usch läskigt! Hopaps den försvinner snart.

Idag har jag roat mej med att tvätta och plocka lite här hemma. Ringde vikariejouren men det fann inget jobb inne till imorgon. Men jag fick jobb på fredag i alla fall. Ska ha svenska och engelska på Solängskolan... högstadiet tror jag. Ska bli kul... längesedan man var på skola nu, har ju blivit mycket dagis.
Var ner till arbetsförmedlingen idag med och lämnade papper så att jag får aktivitetsstöd den här månaden också.
Saten vad jag längtar tills jag får höra nåt från skatteverket.. om jag får jobbet eller inte. Jobbigt att behöva gå och vänta på svar. Är så nervös.. vill verkligen ha det där jobbet!!

Nu ringde Alex och sa att han är på väg hem.. har inte hunnit fundera än på vad vi ska äta till middag så det är väl lika bra att gå o kika vad som finns.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0