söndag 24 april

Gud vilken härlig söndag vi haft! Tyvärr har inte kameran fått vara med =/
På förmiddagen var jag ute med Robin så han fick leka en massa.. det hann blir ett par timmar i alla fall innan det var dags att gå in och äta lunch. Efter lunchen fick Robin sova lite då han vaknade väldigt tidigt imorse. Jag väckte honom vid halv tre och sedan bar det iväg ner på gården igen så att han fick fortsätta leka =) Finns en granntjej som heter Livia som han älskar att leka med.
Men idag fick man vara noga med solkrämen. Smörjde Robin en hel massa... men hellre för mycket än för litet. Jag har fått en massa färg i ansiktet också. Hoppas det inte försvinenr tills imorn bara hehe.
Efter yttligare några timmar på gården så gick vi in och åt middag. Eftersom Alex inte vill följa med ut så har han fått stå för matlagning idag.
Efter middagen så tog vi en långpromenad hela familjen. Vi gick först upp till kristinaplan och mötte Anna och Tim.. sedan vidare runt högskolan och genom boulongern och allt. Stannade till vid sos-kiosken och köpte årets första mjukglass. Robin var ju överlycklig =) Sen gick vi hem och satte Robin i badkaret eftersom han var så sandig efter all utelek... men vi räknade att vi gått över en mil. Då har man fått lite motion idag med, och med trevligt sällskap dessutom =)
Meeen som vanligt glömde jag kamerajäkeln! och nu släpper dom inte på lika mycket vatten genom luckorna i boulongern så nu forsar det inte lika mycket och är inte lika fint längre. Men ska fan börja ha kameran i väskan så jag har den nästa gång ändå =)

Imorgon blir det förhoppningsvis en massa mer utelek under dagen med Robin. Hoppas vädret är lika härligt då med. Alex jobbar imorgon så jag och Robin blir ensamma.
På eftermiddagen efter att vi ätit middag så ska jag ta mej en promenix upp till bomhus och umgås med Elin. Känns att det var alldeles för länge sedan nu. Men tyvärr blir det ju så när båda har familjer. Men det som är så bra med Elin är att oavsett hur lång tid det går mellan gångerna så är det som att vi inte varit ifrån varann alls. Det blir aldrig stelt elelr konstigt bara för att man inte setts på ett tag. Och det är underbart att ha en sådan vän =)

Nä nu ska jag kiak vidare lite innan det är dags för sängen. Sitter fortfarande o väntar på att håret ska torka så jag slipper blöta ner kudden efter duschen.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha, helt jäkla otroligt!!

Skulle precis nyss maila dig och be dig köpa en ugn, sen ser jag att du redan räknade ut det :O :D

Nåja, du fick det i alla fall löst ^^

Maila om det kommer fler frågor och jag lovar att vara snabbare med svaret<3

Kram

Mia

2011-04-24 @ 22:43:38
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0