sen söndagkväll 10 april

ja hoppsan vad sent det blev... men men. blev inge jobba imorn för i så fall ahde dom ringt mej idag sa dom.. var ju på Rostock i fredags och hon som hade hand om vikarier där skulle ringa hon som var sjuk idag och i så fall ringa mej om jag behövdes imorn. tycker man kan ringa ändå och tala om att man inte behövs så slipper man sitta o vänta på att telefonen kanske ringa.
idag har jag och Alex roat oss med att städa lite och gått igenom några kartonger som vi fortfarande hade kvar. men nu är det som ska vara i källaren nerburet dit och vi har ett fint sovrum =)
har övningskört lite nu på kvällen med min styvfar och det gick bra. det går bara bättre och bättre och jag e glaaaad. vill ha körkort nu ju!
i torsdags fick jag förresten mail från skatteverket. dom ville ha fler referenser så nu är jag förmodligen bland dom sista. faasen vad jag vill ha det där jobbet! hoppas dom hör av sej under veckan... och jag önskar det blir positivt besked.
imorgon blir en lugn dag. ska på stan en sväng med Elin. hon hade några ärenden och jag måste till apoteket så jag tänkte att det är ju tråkigt att gå ensam. så då får jag sällskap =)
nä nu kallar sängen.. uscha så sent det blev. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0