måndag 11 april

Då var det dags att lägg sej då... dagen har gått himla fort. På ett bra vis =)
Efter att jag lämnat Robin på dagis imorse så gick jag hem och åt frukost och sedan åkte jag ner på stan med Elin. Vi uträttade våra ärenden och sedan gick vi till ett kaffe eftersom Elin skulle käka... och där blev vi kvar tills det var dags att åka hemåt och hämta våra gossar på dagis.
Skulle ha simmat idag med men jag hade ingen lust så jag var ute och gick istället. Satte lite musik i öronen och tog en rask promenad i 1,5 timme. Saten vad det kännsi benen kan jag ju säga. Kommer fan inte kunna gå imorn. Men nyttigt är de ju =) Om det går så blir det nog en till promenad imorn på dagen efter att jag varit hos arbetsförmedlingen och lämnat papper.
Nä nu måste jag sova... trillar snart av stolen av trötthet. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0