lördag 16 april

Haha, tänk jag är fortfarande nära att skriva mars istället för april varje gång.
Och vilken lördag vi haft! Helt underbar och vädret är inte sämre det heller. Över 20 grader varmt i solen.
Idag gick jag, Kristoffer och Robin ut redan vid tio imorse. Jag frågade Robin om han ville träna att cykla lite men nä.. han ville leka och gräva i sanden istället =) Vi var ute ända tills det var dags för lunch. Det blev pyttipanna och ungarna åt jättebra!
Efter lunchen fick Robin sova lite middag och då passade jag på att plocka lite med disk och tvätt. Kristoffer gick ut på egen hand och lekte igen. När jag väkt Robin så passade vi på att gå ut igen och var ute ända tills det var dags att gå in och laga middag.
Nu sitter barnen mätta och belåtna och tittar på Robin Hood samtidigt som dom äter sitt lördagsgodis. Det har varit en kanonmysig lördag och ungarna har nog aldrig varit så här snälla hehe. Hoppas på lika fint väder imorgon så vi kan vara ute och njuta i solen mer. Ungarna leker så bra själva ute så jag kan sitta på en bänk i solen med min bok och bara mysa. Räcker med att finnas med ett öga och ett öra liksom. Helt kanon =)
Och boken jag läser är grymt bra.. Grottbjörnens folk. Vet att det är en gammal bok och jag förstår inte att jag inte läst den tidigare. Har lyckats samla ihop resten av serien med. Men nu har det nyligen kommit ut en ny bok i den serien som jag inte har än.. så den ska jag försöka få tag i så småningom.
Alex är i Göteborg hela den här dagen... han åkte vid 5 imorse och komemr hem sent ikväll. Lite skönt att få en heldag ensam med barnen =) Men ska bli skönt ikväll när han kommer hem med så vi får gosa ner oss i soffan framför en film =)
Nä nu ska jag kika vidare lite här medan barnen är sysselsatta. Kram på er


Robin älskar att åka rutchkana =)


Kristoffer är svår att få med på bild eftersom han är överallt och ingenstans hehe =)


Men ibland så går det att få med båda två =) Gud så härligt sandiga dom var sen hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0