fredag 22 april

Långfredag.. och ja det känns som att den kan bli lite lång hehe.

Igårkväll kom Alex hem strax efter kl 18 så han jobbade inte över så länge som han trodde. Var kanon det eftersom pappa kom hit strax innan Alex kom hem så då kunde vi ut och köra lite bil. Jag har fått prova fickparkera. Inte i närheten av riktiga bilar utan vi hittade nån träklabbe och en trasig gammal vattenkanna som vi la ut istället. Men det där med att fickparkera var fan i mej inte det lättaste inte. Fy saten... där har vi nåt som jag måste träna på. Men det var lättare ändå att backa in än att köra framlänges hehe.

Idag blir det lite städning här hemma. Pappa, hans fru, lillebror och hans tjej kommer hit och käkar vid halvsex-tiden. Pappas fru, Sasi, skulle ta med maten så vi behöver inte bekymra oss om det. Det betyder att det blir thaimat =) Hon skulle även ta med den där thaikorven som jag älskar =)
Idag är det rätt kyligt ute och ingen sol.. men vädret är klart i alla fall så får se om vi hinner ut o leka nåt också mellan städningen. Till affärn lär vi gå, jag och Robin, i alla fall. Som tur var så var vi ute flera timmar igår och lekte som det går ingen nöd på honom i alla fall. Skulle vara varmare imorn med har jag hört. Så blir det inge utelek idag så blir det definitivt imorgon istället. Längtar ju lite granna tills Robin är så pass stor att han kan vara ute ensam, som Kristoffer kan. Skulle vara lite skönt för då kan man vara inne och fixa städning o grejjer ändå.

Igår på dagen var jag förresten hundvakt ett tag åt den här lilla gobiten =)

Jag tyckte hon kunde ligga där o vila lite för hon var supertrött när hon kom. Fortfarande valpig sådär... hon e som en bebis hehe. Lika trotsig också för inte sjutton skulle hon sova inte... inte när det finns så mycket annat spännande att se hos mej hehe. Pop vilade i alla fall en stund i min famn.. det var det enda som dög.

Nä nu ska jag kanske dra igång lite här hemma. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, änglen Meja och bebis i magen}

Ja det tycker jag vi måste göra!

2011-04-22 @ 20:31:36
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0