fredag 1 april

Ja vem ska man lura idag då? Nä usch... har för dålig fantasi för sådant.

Har inte hunnit med bloggen nå vidare sista dagarna.
Kan ju börja med tisdagskvällen då jag var ute och övningskörde med Leif. Vi hade lånat mammas bil så att jag fick köra med manuell växellåda. Och jag måste ju säga att det har aldrig gått så bra tidigare som det gjorde i tisdags. Kändes kanon att köra och jag fick även öva lite på parkera o så. Vilket innebar att jag fick backa och trixa lite innan jag stod där jag skulle. Men det gick jättebra och inga trasiga bilar runt om hihi. Det blev även ett tillfälle då jag var tvungen att starta i backe men det gick klockrent! Leif lät lite förvånad och sa "du får en tiopoängare för start i backe" hihi.. stooolt är man.. japp japp.

I onsdags var det dags för anställningsintervjun. Både i tisdags och onsdags var jag och jobbade på den nya förskolan Söder Slott så onsdag morgon började jag kl 7. Fick gå vid 12 för att hinna ner till intervjun på skatteverket. Väl där så möttes jag av tre jättetrevliga människor som skulle ha intervjun med mej. Kändes lite pirrigt att sitta ensam mittemot tre st som skulle fråga mej en massa saker. Och jag hade varit så hemskt nervös innan. Men intervjun gick jättebra i alla fall. Det kändes i alla fall så. Så nu är det bara hålla tummarna.. det hade varit mer än 350 sökande och dom tog in 24 på intervju... känns ju lite bra att ha kommit så långt ändå =) Dom skulle höra av sej antingen nästa vecka eller veckan därpå... jag önskar, hoppas och vill!!! Skulle bli så lycklig om jag fick jobbet!

Igår blev en lugn dag hemma. Passade på att tvätta och få undan en del disk. På kvällen följde Jonas med o simmade. Lite skönt för då tar vi ju hans bil dit =) Simmade i tisdags också och då cyklade jag. Jag tycker om att cykla dit för då är man uppvärmd och klar när man kommer fram.

Idag blir också en lugn dag hemma. Fanns inge jobb till mej idag så det är bara att njuta av lugnet så länge det varar.
Vid klockan två ska jag hämta både Robin och Kristoffer. Kristoffer har ju varit en vecka hos sin pappa så jag har saknat honom. Ska bli skönt att få hem honom igen så blir det fullt hus =) På måndag ska vi på utvecklingssamtal också på Kristoffers skola och det ska bli kul att höra vad som sägs. Hoppas det mesta är positivt, men det tror jag =)

Nä nu ska jag kika vidare lite och fixa frukost som jag kan äta samtidigt =) Kram på er

Kommentarer
Postat av: angelica

ne inge vidareroligt det är urinvägsinfektion,och det är ju absolut inte bra som garvid,kan starta en förlossning bla..:/

2011-04-02 @ 13:17:48
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: josefina

hej. är lite nyfiken på vad du är utbildad till?



/kram en trogen läsare

2011-04-05 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0