torsdag 23 september

Oh fy saten vad dålig jag blivit på detta. Det är det där jäkla jobbets fel. Skulle ju jobbat måndag till torsdag denna vecka men det blev inte riktigt så. Jag jobbade måndag och tisdag. På tisdagen fick vi reda på att det inte fanns material så vi kunde jobba. Så onsdagen och torsdagen fick jag vara ledig. Men ska jobba imorgon istället eftersom dom ligger efter nu... blir säkert nåt i helgen också men det visar sej.
Pappa kommer hem denna helg med. Ska bli kul att se honom igen. Han sa i telefonen tidigare i veckan att han hade en överaskning. Han hade sagt det till brorsan med. Men mer än så har han inte sagt... eller jo, han sa att det var en bra överaskning i alla fall. Ska bli kul att få veta vad det är. Kanske man ska få ett syskon till? Eller så kanske han har vunnit pengar? Aja... det visar sej.. men jag är SÅÅÅ nyfiken!! Håller på att spricka ju!!
Imorgon på förmiddagen blir det bowling med Alex och Ante. Ska bli najs för det var så länge sedan jag bowlade och det är roligt =) Men det dumma är att jag måste upp rätt tidigt. Kommer bli drygt eftersom jag jobbar till tolv imorgonkväll så man kommer vara lite seg då på slutet. Men men... nu ska jag krypa ner bredvid Alex. Kram på er!!



Sötaste pappa och hans fru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0