söndag 26 september

Så klart att pappa köpt sej en hund!! Haha jag sa ju det =) Men han har pratat om en labrador... en svart labrador. Det blev inte riktigt en sådan. Det blev en liten tös som heter Pop... hon är yorkshireterrier och bara 9 veckor gammal. Huuur liten och söt som helst. Hon får plats i ens hand hehe.


så här liten o go e hon =) lilla Pop... hon sov sött i min famn sedan. Kurade ihop sej så gott på min axel. Hon tycker väen det är jätteroligt att försöka tugga på ens haka och hon älskar mina örhängen som hon också försökte tugga på =)

se så liten hon e =) och så go att man skulle kunna äta opp na =)

Så... det var en vovve som var överaskningen. Pappa sa att nästa gång dom åker till thailand så blir vi hundvakt =)

Igårkväll var jag förresten ute med Emil och tog en öl. Faaasen vad roligt vi hade. Vi gick till Rack'n'roll och efter en öl så köpte vi en varsin ny och då spelade vi även biljard. Vi var typ lika dålig på det båda två och vi hade grymt kul. Blev många misstag och ännu flera skratt =) Det ska definitivt göras om!
Idag är det sista lediga dagen innan man ska jobba en massa igen. Usch jag har ingen lust.. men men.. pengar!!
Nä nu ska jag kika vidare lite. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0