måndag 6 september

Ja men fy faen vad jag verkligen inte orkat blogga sista tiden. Man är ju så slut hela tiden så man orkar inte. Och i helgen har vi haft kalas för Kristoffer som blev 6 år i fredags så vi har haft lite fullt upp. Men huua då vad tiden gått fort. Nu är han ju stora killen =)


Idag ska dom knäppa kort i skolan också och det ska bli skoj att se hur dom blir sedan =) Det största kortet ska ramas in och opp på väggen =)

Annars blir det jobb för min del denna vecka också.. fortfarande 15.30-00.00... usch jag hatar dom tiderna. Men denna vecka blir det mån-tors så fredagkväll blir att vara hemma och njuta av att få spendera en kväll hemma hehe.
Igårkväll var jag hos Elin.. det var alldeles för länge sedan vi sågs sist och det är lite tråkigt att man inte hinner göra nåt när man jobbar på det här viset. Men vi hade skoj =) Först lekte och gosade vi en massa med Theo. Ungen är ju så underbart gooo =) Sedan när han somnat så tog vi ett parti monopol. Och jäklar jag åkte på storstryk! Men sedan innan min buss gick spelade vi lite madagaskar kart på x-boxet och då fick jag revanch =)
Nä nu ska jag packa ihop min matlåda o så och sedan röra mej till sos-kiosken där jag blir hämtad av någon Igge som jag tydligen ska åka med till jobbet denna vecka.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0