fredag 10 september

Sitter här nu när det är reklam i Idol... kul att kolla på det faktiskt =) Man får se mycket knäppt folk och en hel del bra sångare.
Har bloggat dåligt sista tiden, vet det. Men inte mycket att göra åt när man jobbar så pass mycket. Har liksom inte hunnit. Och när jag väl har hunnit så har jag prioriterat annat.
Sprang på stan en sväng idag. Var förbi Uniflex och har fått en till t-shirt så nu har jag så att jag kan ha jobbtröja alla fyra dagarna på en vecka... för man kan ju inte gå i samma så många dagar, då luktar man ju peck! Men nu är det löst.. Sen var jag hos arbetsförmedlingen och fyllde i papper så nu får jag aktivitetsstöd en månad till. Najs det.. Sedan gick vi till apoteket en sväng och så var vi på HM och köpte två par byxor åt Kristoffer för pengarna han fick av sin gammelmormor när han fyllde och så blev det en tröja åt Robin. Längtar som fan tills löningen kommer för då blir det mer shoppa.
Nu börjar Idol igen så jag ska sätta mej vid tv:n igen. Sen blir det nog sängen för jag ska börja jobbet igen kl 6 imornbitti... åker hemifrån kvart över 5... jippi! Men nu vet ni att jag lever iaf..
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0