onsdag 20 oktober

Då har man ringt läkaren idag i alla fall.. berättat om yrseln. Fick en tid på onsdag nästa vecka. Får se då vad dom tror det kan bero på. Han blivit lite bättre, men det e jäkligt lite. Får hoppas att det inte är nåt allvarligt i alla fall.
Imorgon ska jag gå iväg och få zonterapi.. har aldrig testat det så det ska bli riktigt najs =)
Har varit en grymt seg dag idag... fy fan. Jag är så trött hela tiden att jag bara vill sova. Känns som om det liksom är nåt som är fel eftersom jag e så trött hela tiden.. men kan liksom inte komma på vad det skulle vara. Har inte ont nånstans och mår inte dåligt heller. Aja... knepigt det där.
Nä nu ska jag göra kidsen sällskap vid Bolibompa =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Okej tack för det! :D

2010-10-24 @ 18:54:09
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0