fredag 29 oktober

Uuuuach det är tidigt. Och smarta jag har bara lyckats sova typ 4 timmar. Mitt i dom 4 så vaknade jag av en konstig dröm också. Känns som att den här dagen kunde börja bättre... iiiialla fall så sk ajag tatuera mej idag =D Läängtar. Men jag kommer dö av smärtan eller nåt. Fy faen... hur sjutton ska det gå? Jag som är så djävulskt kinkig vad gäller smärta. Fick ju zonterapi här för ett tag sedan och höll på att börja gråta nästan när hon klämde o grejjade på vissa ställen på fötterna. Gjorde så jävla ont! Aja... får se. Jag får väl be honom slå mej i huvet med en stekpanna så jag somnar ifall det gör för ont hehe. Men jag kommer ju ha Elin där med och det känns bra =)
Tyvärr kommer jag ju inte kunna lägga opp nån bild på en gång sen.. vår kamera är ju ivägskickad på lagning. Meen.. kanske går det att ordna med Alex iPhone istället. Nä nu sk ajag forsätta göra mej och skrutten i ordning.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0