torsdag 4 november

Har inte bestämt mej än om lösen... men alla mina härliga vänner får det i så fall =) så ni behöver inte vara oroliga. Vill bara ha bort två st som jag haft lite fööör mycket att göra med förr och som inte behöver snoka i mitt liv nå mer.
I övrigt så ville jag förtydliga mej lite. Anldeningen till att Kristoffer fick vara på fritids idag trots att jag inte jobbade var halloween-discot dom skulle ha idag. Han har tjatat om det hela veckan och sagt att han ville klä ut sej i sin Darth Vader-dräkt. Jag har hela veckan svarat med ett "vi får se om jag jobbar eller inte"... men hur elak skulle man inte känna sej om man kommer o säger "nä du får inte gå på nåt disco för mamma ska inte jobba idag"... han skulle ju bli jätteledsen. Så... därför fick han gå ändå och jag gjorde den där fulingen. Inte av någon annan orsak. Så nu har alla det klart för sej! I övrigt hade han haft jätteroligt idag och dom hade fått gott fika efteråt med =) Ritat en massa döskallar har han också gjort. Jag har en som ligger här bredvid mej, så fin så =)
Nä nu ska jag kolla facebook en sväng och sedan sova. Lär ju orka opp imorgonbitti när ungarna vaknar =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sågen

Kan du inte bara skriva ut namnen på oss bara??? :D kommer bli så mycke roligare då

2010-11-05 @ 11:34:55
URL: http://fredriksagstrom.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hah! Du som sitter o påstår att du inte läser min blogg... nä det e ju bara din mamma som gör det.. tssst!

2010-11-05 @ 15:53:44
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0