tisdag 23 november

Uscha vilket jäkla väder det är ute. Snöar och blåååser nå hemskt! Smarta jag tog mej en promenad till Erikshjälpen... höll på att blåsa bort efter vägen och när jag kommit halvvägs ångrade jag att jag skulle gå dit just idag. Men jag kämpade vidare... resultatet blev en fuskolle åt Robin, en bra bok av Dean Koontz, en tröja och ett par byxor åt mej =) Så lite fick man väl för att man trotsade vädret och gick dit ändå..
Igår blev det en himla lugn och skön kväll. Jag och Alex kollade på nya Shrek.. ingen idé att se den med barnen än eftersom den bara fanns på engelska och med engelsk text om man skulle ha bra kvalitet. Så vi får ladda ner den åt barnen sen när den kommer med svenska. Men det var en bra film. Inte lika mycket skratt som i dom tidigare kanske men grymt bra ändå.
Idag blir det nog en lika lugn kväll skulle jag tro. Lite film o så... kanske ett varmt bad som avslutning  på denna kalla och blåsiga dag.
Nä.. dags att flytta på sej från dumburken.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0