tisdag 2 november

Usch nu går verkligen månaderna fort. Hoppas dom går lika fort under vintern.
Helgen har varit bra. Barnen har varit goa och snälla (för en gång skull) och saker och ting känns najs =)
Pappa var hemma under helgen så vi var hundvakt några timmar både på lördagen och söndagen. Lillvovven är ju så sööt =)


Här är Pop... hon har blivit stor nu (i alla fall om man jämför med första gången hon var här). Nu väger hon 1,2 kg och så mycket mer än så kommer det inte bli =) Lillpluttan!

Var hemma hos Elin i söndagskväll. det var najs det, trots att jag åkte på stryk i monopol. Hennes lilla Theo är så glad och mysig nästan jämt =) Byta blöjan fick jag göra i alla fall utan protester =)

Theo =D

Nu är mina kids hemma på höstlov.. men dom får hoppa in på dagis och fritids igen om jag får jobb. Ska ringa vikariejouren igen imorgon. Fick inte tag på dom idag. Får se vad morgondagen har att erbjuda... har vi lite tur kommer kanske Elin och Theo förbi en sväng och bl a hämtar lite kläder som jag glömde ta med i söndags. Denna gången är det både nåt plagg åt Theo, som Robin växt ur, och lite åt Elin som jag köpt, provat och inte kan ha.
Idag har jag och Alex bakat bröd här hemma. Riktigt gott blev det. Vanligt lantbröd, lätt att göra. Blir billigare än att köpa en massa mackor jämt. Så vi fortsätter nog baka ett tag =)
Nä nu ska jag kolla runt lite.. kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Åh har ni bakat så måste jag ju få smaka en macka när jag kommer! Annars så kommer vi inte ;)

2010-11-03 @ 09:23:06
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0