söndag 14 november

Jaha då var det fars dag idag.. här har det inte firats ett smack och min egen far är ju i Norge han så det blir svårt. Aja... får försöka igen nästa år =)
Själv har man åkt på en jäkla dunderförkylning och nu har jag feber också... inge vidare. Jag som typ aldrig är sjuk. Och så ska jag ju jobba imorgon med.. kommer ju bli lagomt kul att släpa opp ungarna skittidigt för jag och Kristoffer ska anlända till Brynässkolan 7.30... jippi. Skönt att jobba i samma hus som han går i så slipper man släpa arslet längre än så i alla fall.
Har förresten börjat spela ett onlinespel... hittade det på när facebook gjorde reklam för det.. men spelet i sej har inte ett dugg med facebook att göra utan är en helt egen sida. Adressen är www.howrse.com och där har man sitt eget stuteri och så småningom sitt eget ridcenter. Man tar hand om sina hästar, föder opp nya hästar, tränar dem och ska se till att dom mår bra. Man kan även tävla med dom och allt möjligt. Har man ett sto så kan man kolla efter andra användares hästar som vill bli pappa =) Finns jättemycket olika hästraser och man kan även sälja och köpa hästar av varandra. Har fastnat där jag hehe. Det e gratis o spela om man inte väljer att köpa speciella grejjer men det har inte jag gjort och det går bra ändå =) Skitnajs spel!
Aja... nu ska jag o Alex se på film och sedan blir det sängen eftersom man mår som man mår.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0