onsdag 3 november

Hejsan hoppsan då var ju dagen nästan slut. Det har faktiskt gått himla fort idag.
Elin och Theo har varit här och gjort mej och ungarna sällskap. Men mina båda har varit två jäkla monster. Kristoffer var ju ute och lekte på förmiddagen men han blev så himla blöt i regnet (hans regnkläder är på fritids) så han kom in och sedan blev det inge mer gå ut. 3 st filmer har vi hunnit traggla oss igenom. Theo somnade så sött idag halvt liggandes på mej och halvt på filten bredvid =) Sååå go ungen är! Hoppas vi får vara lite barnvakt på lördag också ifall Elin och Alex vill ha lite egentid. Jag håller tummarna =D
Men anledningen till att mina två är monster är väl att det inte har varit väder att vara ute och därför går dom varandra på nerverna i våran trånga jäkla lägenhet och med all den energi dom har. Aja... imorgon ska i alla fall Kristoffer på fritids. Gjorde en liten fuling... egentligen ska han vara ledig denna vecka eftersom det är höstlov, om jag inte får jobb för då får han vara där. Men dom ska ha halloween-disco på fritids på eftermiddagen imorgon så då sa jag att jag fått jobb eftersom Kristoffer så gärna vill vara med på det. Han ska ha sin Darth Vader-dräkt på sej =) Känner mej dum som gör sån fuling... men han vill ju så gärna. Huvudsaken är att ungarna inte vet att jag ljuger, dom ska ju inte lära sej att ljuga såklart. Kristoffer har ingen koll på om jag ska jobba eller inte =) Så det blir en lugnare dag för min del imorgon. Ska passa på att cykla snabbt ner till barn&ungdom och lämna in den där jäkla inkomstförfrågan. Fattar inte varför dom ska ha sån flera gånger om året när man fyller i för helt år.. men dom har väl ingen jäkla koll på vad dom får in heller så..
Aja... nu håller vi på med ett till brödbak. Blev ju två goda limpor igår och nu ska vi göra två till att ha i frysen. Måste ju snabba på innan jästen går ut i datum. Och i frysen ligger dom bra tills dom behövs =) Nu har degen snart jäst färdigt första omgången.
Förresten... imorgon eller nåt får jag lägga in en bild som jag tog på Robin och Theo idag. Sååå söta dom var! Elin ska såklart också få den bilden =)
Nä nu har jag annat att göra. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0