onsdag 17 november

Då har man jobbat måndag och tisdag... kom precis på idag att jag hade läkartid i måndags. Det hade ju jag helt glömt bort. Får ringa och boka om den imorgon. Imorgon ska jag också jobba på Brynässkolan. Men idag har jag fått vara ledig i alla fall =) Har inte gjort så mycket... tvättat två maskiner och kört diskmaskinen. Var ner till Ria med två pappkassar med kläder också. Vi hade fått ärva lite kläder till ungarna från en av Alex jobbarkompisar... men en del var alldeles för litet.. till och med för litet för Elin lille Theo så därför hamnade det hos Ria. Även en del av mina gamla kläder fick hamna i dom kassarna. Dom blir alltid så glada där när man kommer dit med kläder dom kan ge till behövande eller använda i second-hand butiken. Tycker det e bra att dom kommer till nytta istället för att man kastar dom.
idag har jag sovit en hel del också. Skönt var det eftersom jag fått för lite sömn många nätter nu. Hostar så hemskt så det e svårt o sova. Verkligen skönt med en vilodag =)
Nä nu ska jag maila Helle om hur jag vill ha bloggen... hon ska få göra lite ny design åt mej =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0