onsdag 10 november

Jaha då var snön här.. och det ser inte ut som att den tänker försvinna på en gång igen helelr =( Uuusch nu vill jag ha sommar! Mindre kläder, mindre frysa och det går att vara ute mer och njuta av att få röra på sej och leka med barnen. Nej uscha... jag går i ide tror jag.
I övrigt... jobbade i måndags på Solängen... jobbade på Hemlinbyskolan idag. Ska jobba på Brynässkolan imorgon och ha åk 5.. på Brynässkolan måndag, tisdag och torsdag också i olika årsklasser. Skönt ändå att få nära till jobbet. Och att ha Kristoffer i samma hus såklart =) Men vi kanske inte hinner ses direkt nåt eftersom jag ska ha lite äldre barn. Men han ska vara hos mej nästa vecka så vi får gå tillsammans till skola/jobb =) Usch vad jagh saknar honom när han inte är här.. det är så tomt hemma och så stillsamt. Nog för att Robin kan vara odräglig ibland. Men han saknar också sin storebror, det märks. Lille Robin blir så lycklig och skiner som en sol så fort han ser Kristoffer =)
Nä nu ska jag kolla runt lite.. tradera bland annat.. har sålt lite kamerabatterier o sånt som itne används längre.
Kram på er!


Mina två älsklingar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0